הנעה לפעולה בקמפיין שיווקי נועדה כדי לדרבן את הלקוח לפעול ולרכוש את המוצר, תוך יצירת תחושה כי עליו לפעול במהירות כדי לא לפספס את ההזדמנות "הנדירה" אשר ניצבת לפניו. בעזרת ניסוח ויצירת הנעה לפעולה נכונה ומדויקת תוכלו לעודד מספר רב של אנשים לרכוש את המוצר/שירות אותו אתם מציעים, למרות שייתכן וזו כלל לא הייתה כוונתם הראשונית.
תוצאות חיפוש עבור: חיפוש כללי
-
-
שקיפות - הדרך הבטוחה ליצירת אמון וביטחון עם קהל הלקוחות שלכם!
בכדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח, ולהפוך לקוחות פוטניצאליים ללקוחות בפועל, חובתנו בתור בעלי עסקים ליצור מערכת יחסים המבוססת על אמון וביטחון יחד עם קהל לקוחותינו. הבסיס ליצירת אותו אמון הוא שקיפות, אשר בעזרתה נוכל ליצור בקרב לקוחותינו תחושת שייכות ומשפחתיות ולהניע אותם לפעולה.
- 10/07/2023
- 2.5 דקות קריאה
-
חשיבות הגדרת ה-“מדוע” בקמפיין שיווקי
ה-“מדוע” הוא פרמטר מרכזי בקמפיין שיווקי, אשר מזכיר ומציין בפני הלקוח את הסיבות שבגינן מתקיים הצורך ו/או הכדאיות עבורו לבחור במוצר או בשירות אותו אנחנו משווקים. הגדרת "מדוע" תסייע בנוסף לדייק באופן מושלם את המסר המרכזי של הקמפיין, ובכך יובטח כי יוצג בפני הקהל הרלוונטי ביותר.
- 29/06/2023
- 3.5 דקות קריאה
-
טיפול בהתנגדות - כיצד נתמודד עם ביקורות של לקוחות?
בעולם השיווק הדיגיטלי אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא ההתמודדות עם ביקורות ותהיות של לקוחות פוטנציאליים. לא משנה כמה המוצר או השירות שלנו טובים, תמיד יהיו אנשים שישאלו, יבקשו הבהרה או יתנגדו להצעה שלנו. במידה ולא נדע כיצד לגשת ולענות לאותם מפקפקים, ההשפעה על בית העסק שלנו עשויה להיות בלתי הפיכה.
- 26/06/2023
- 3 דקות קריאה
-
כיצד תצרו אמון וביטחון עם קהל לקוחותיכם?
אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קמפיין שיווק דיגיטלי הוא בניית אמון וביטחון עם הלקוח. אמון וביטחון הם הבסיס ליצירת קשר ארוך טווח, לשיפור אחוז המרה, וליצירת מוניטין חיובי לבית העסק. בעידן שבו האינטרנט מאפשר גישה למידע רב ומגוון, חשוב להבדיל את עצמנו מהמתחרים ולהראות ללקוח שאנחנו אמינים, מקצועיים, שקופים וערכיים.
- 22/06/2023
- 2.5 דקות קריאה
-
הנעה לפעולה - כך תעשו את זה נכון!
המושג הנעה לפעולה (CTA - Call To Action) מתייחס לפעולה אשר ברצונו של המשווק לעודד את קהל משתמשיו ולקוחותיו לבצע, ולדרך בה הוא עושה כך. הנעה לפעולה' היא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בקמפיין השיווקי (אם לא החשוב שבהם), וישנן דרכים רבות בעזרתן תוכלו להניע את לקוחותיכם לפעולה, וכך לשפר את תוצאות קמפיין.
במאמר הקרוב, נעסוק בהנעה לפעולה בכללותה, ונסקור כמה מן הדרכים בהן נוכל לעודד את קהל הלקוחות לפעולה אקטיבית.- 24/04/2023
- 6 דקות קריאה
-
תוכניות השותפים הממולצות והמובילות בישראל
מודל שיווק השותפים שינה את פני עולמות השיווק והשיתוף לבל היכר. ישנם עסקים ורשתות שיווק רבות המציעות לכל המעוניין בכך לפרסם את שירותיהם ומוצריהם.
שוקלים להכנס לעולם שיווק השותפים? מעט מבולבלים ולא יודעים בדיוק מה לעשות ולאיזו תוכנית להצטרף? כל התשובות לכך- בהמשך המאמר.
- 19/03/2023
- 8 דקות קריאה
-
ארבעת הפרמטרים המרכיבים קמפיין שיווקי מוצלח
כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח ומניב, ישנם פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם עוד בטרם עלייתו לאוויר. במאמר הקרוב, נתמקד בארבעה עיקריים מתוכם.
- 16/03/2023
- 7.5 דקות קריאה
-
על הקשר בין פסיכולוגיה ופיסטוק
קיץ 2022 אופיין בעיקרו בחיפוש התמידי של אזרחי ישראל אחר קראנץ' פיסטוק.
אז איך נסטלה גרמה לכולנו לרדוף באובססיביות אחר שלגון? ומה הקשר בין זה ופסיכולוגיה?- 14/02/2023
- 7 דקות קריאה
-
UTM - כל מה שלא ידעתם
אם אתם מגיעים מעולם השיווק הדיגיטלי, לבטח שמעתם לא פעם את המונח - "UTM". בתחום הדיגיטל ניתן להיחשף לעולם שלם של מונחים וכלים מוכרים שיכולים לסייע לקידום, אך כמה מאיתנו באמת מבצעים בהם שימוש?
כאשר אנו מתכננים פעולות קידום ללקוח חדש, נדרש מאיתנו להגדיר - מיהו קהל היעד שלנו? ולאחר שהשלמנו משימה זו, אנו מכוונים את פעולות הפרסום והשיווק אל קהל יעד זה, על מנת להשיג לידים שאותם, בתקווה, נהפוך למכירות. האם בכך הסתיימה מלאכתנו? וודאי שלא. אופטימיזציה תמידית לקמפיינים היא חלק בלתי נפרד מאפקטיביות הפרסום, וכמו כן, גם תג UTM עליו נפרט בהמשך המאמר.
- 11/12/2022
- 5 דקות קריאה