שקיפות - הדרך הבטוחה ליצירת אמון וביטחון עם קהל הלקוחות שלכם!

favorite favorite שמור במועדפים

בכדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח, ולהפוך לקוחות פוטניצאליים ללקוחות בפועל, חובתנו בתור בעלי עסקים ליצור מערכת יחסים המבוססת על אמון וביטחון יחד עם קהל לקוחותינו. הבסיס ליצירת אותו אמון הוא שקיפות, אשר בעזרתה נוכל ליצור בקרב לקוחותינו תחושת שייכות ומשפחתיות ולהניע אותם לפעולה.

כאמור, שקיפות היא חלק מהותי מתהליך יצירת האמון והביטחון יחד עם קהל לקוחותינו. אין הדבר מתייחס רק לאמינות ויושרה, אלא גם לחשיפת האנשים, הערכים והתהליכים אשר עומדים מאחורי המוצר או השירות אותו אנו מציעים.

כיום, בעלי עסקים רבים נוהגים להציג בפני לקוחותיהם פרסומים גנרים וחזרתיים המציגים לרוב מבצעים, איחולי חג שמח וביקורות מהללות, כך שכדי לבלוט בנוף השגרתי מומלץ להציג את אותם תכנים אותנטיים, גם אם, לעיתים, אותה חשיפה תדמה למעין "שבירת דיסטנס". בעולם השפע בו אנו חיים, הלקוחות מחפשים מותגים ועסקים אשר מדברים את שפתם ומבינים את הצרכים שלהם.

כיצד נעשה זאת?

אחת הדרכים ליצור שקיפות עם קהל לקוחותינו היא הצגת רגעים אותנטיים ואמיתיים מבית העסק בכלל המדיות, כמו רשתות חברתיות, גוגל ופרסום מסורתי. לדוגמא, נוכל לשתף את הלקוחות מעת לעת במתרחש במשרד, בתהליך הייצור של המוצר/שירות ואפילו בקשיים אותם אנו חווים. ככל שהמידע אשר נציג בפני הלקוחות יהיה אמין ומקורי יותר, כך גדל הסיכוי שהם יבחרו לרכוש את המוצר/השירות דווקא מבית העסק שלנו.


שתפו את עוקביכם במתרחש במשרד!

השקיפות היא פרמטר קריטי בתהליך יצירת קמפיין שיווקי בכלל ודיגיטלי בפרט, משום שהיא הבסיס ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם קהל לקחותינו, המבוססת על אמון, ביטחון ושיתוף פעולה. השקיפות מעודדת את הלקוחות להיות מעורבים יותר ונאמנים לבית העסק שלנו, ובעזרתה תוכלו ליצור מאגר לקוחות אשר יהווה כסוג של רשת ביטחון לימים קשים בהם מחזור הפעילות הכלכלי מצוי בשפל.

*אם יש לכם הערה, טענה או מענה לגבי המאמר שקראתם כעת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

אולי יעניין אתכם גם