קוקה-קולה ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלה ולהתאים את עצמה לטרנדים העולמיים עם השקת Simply Pop, המשקה הפרה-ביוטי החדש שלה תחת מותג Simply. במהלך מחושב ואסטרטגי, החברה נכנסת לשוק המשקאות הפונקציונליים הצומח, המשלב בריאות עם הנאה. מהלך זה משקף אסטרטגיה שיווקית מדויקת: מיתוג חכם, יצירת ביקוש דרך משפיענים, שימוש בשיווק מבוסס קהילה, וחיבור לערכים כמו קיימות ובריאות. כיצד קוקה-קולה מתכננת להפוך את Simply Pop למוביל שוק, ואיך מותגים אחרים יכולים ללמוד מהאסטרטגיה שלה? נפרק את זה לפרטים.
תוצאות חיפוש עבור: אינסטגרם
-
-
עולם המשפיענים עובר דיגיטציה: עלייתם של המשפיענים הווירטואליים
העידן הדיגיטלי משנה את פני השיווק, וכעת המותגים מאמצים משפיענים וירטואליים – דמויות דיגיטליות שנראות, מתנהגות ומתקשרות כמו בני אדם, אך נוצרו באמצעות בינה מלאכותית וטכנולוגיות גרפיקה מתקדמות. מגמה זו מתרחבת במהירות, עם מותגים מובילים כמו Prada, Samsung ו-Coca-Cola, שכבר שילבו משפיענים וירטואליים בקמפיינים שלהם.
במאמר זה נבחן את הסיבות לעלייתם של המשפיענים הווירטואליים, נסביר כיצד הם עובדים, נדון ביתרונות והאתגרים שלהם, וננתח כיצד המגמה תשפיע על עתיד השיווק הדיגיטלי.-
20/02/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-
-
פרסום ב-Threads: Meta משיקה פיילוט למודעות ברשת החברתית החדשה
חברת Meta ממשיכה להרחיב את שליטתה בעולם הפרסום הדיגיטלי והשיקה לאחרונה פיילוט ראשון למודעות בפלטפורמת Threads – הרשת החברתית שהושקה ב-2023 כדי להתחרות בטוויטר (כיום X). מהלך זה מגיע על רקע המאמצים של Meta להפוך את Threads למנוע הכנסות נוסף, לצד פלטפורמות הפרסום המובילות שלה – פייסבוק ואינסטגרם.
במאמר זה נסקור את הפיילוט החדש, נבין כיצד המודעות ישתלבו ב-Threads, ונבחן כיצד מהלך זה ישפיע על אסטרטגיות השיווק של מותגים ומפרסמים.-
20/02/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-
-
שיווק ברשתות החברתיות ב-2025: מה המספרים מספרים לנו?
רשתות חברתיות הן זירת הקרב המרכזית של מותגים ומשווקים, והנתונים הצפויים לשנת 2025 מצביעים על שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה הדיגיטלית. על פי הדוח החדש שפורסם ב-Marketing Dive, מגמות כמו צמיחה במספר המשתמשים, מעבר לתוכן ויזואלי מבוסס וידאו, והשפעת בינה מלאכותית על יצירת תוכן צפויות לשנות את כללי המשחק. במאמר זה ננתח את המספרים, נסקור את הפלטפורמות הצומחות ונציע תובנות שיסייעו למשווקים להיערך לעידן החדש של השיווק הדיגיטלי.
-
20/02/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-
-
מטא מחזירה את התכנים הפוליטיים: כיצד זה ישפיע על השיח הדיגיטלי?
מטא הכריזה על שינוי משמעותי במדיניות התוכן שלה, במסגרתו תוחזר הפצת תכנים פוליטיים לפלטפורמות פייסבוק, אינסטגרם ו-Threads. צעד זה נועד להדגיש את מחויבותה לחופש הביטוי, לאחר שנים שבהן הגבילה את השיח הפוליטי במטרה לצמצם הפצת מידע שגוי וקיטוב.
בנוסף, מטא הודיעה על הפסקת תוכנית בדיקות העובדות של צד שלישי, לטובת מערכת חדשה בשם "Community Notes", המאפשרת למשתמשים להוסיף הערות והקשרים לפוסטים. מערכת זו שואפת להעצים את חוכמת ההמון ולשפר את אמינות התוכן, אך מעלה חששות בנוגע ליעילותה.
שינויים נוספים כוללים העברת צוותי ניטור התוכן למיקומים גיאוגרפיים מגוונים, במטרה למנוע הטיות פוליטיות ולשפר את תהליך הבקרה. התגובות להכרזה מעורבות: תומכים רואים במהלך דרך לשיח פתוח ומגוון, בעוד מבקרים חוששים מהשלכות של הפצת פייק ניוז ופגיעה באמון הציבור. מטא מציבה את השינויים כצעד לעתיד שבו חופש הביטוי ותוכן מאוזן יוכלו להתקיים יחד, אך ההשלכות המלאות יתבררו רק לאורך זמן.
-
08/01/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-
-
Threads חוגגת שנה עם 175 מיליון משתמשים פעילים חודשיים
Threads של מטא מתקרבת להשלים שנה להיווסדה. במועד זה, פלטפורמת המדיה החברתית הגיעה לאבן דרך מרשימה - למעלה מ-175 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. הכרזה זו, של מארק צוקרברג, מדגישה את הצמיחה המהירה והפופולריות של Threads, שהושקה ב-3 ביולי 2023. Threads הופיעה כחלופה משכנעת ל-X (לשעבר טוויטר), בתקופה שבה משתמשים חיפשו חוויות חדשות במדיה החברתית בעקבות השינויים השנויים במחלוקת שביצע אילון מאסק ב-X.
-
11/07/2024
-
4 דקות קריאה
-
-
הסאגה שאינה נגמרת - קרב האיגרוף בין צוקרברג למאסק ממשיך ונדחה
הויכוח הנוכחי והמתוקשר בין מאסק לצוקרברג החל והתרחש בשל העובדה כי Meta השיקה את אפליקציית ת'רדס, המשלבת בתוכה פיצ'רים וממשקים הדומים ביותר לאלו הקיימים ב-X (לשעבר טוויטר), אותה כזכור רכש מאסק בסכום העומד על כ-43 מיליארד דולרים בחודש אוקטובר האחרון.
במהלך חודש היוני האחרון, לאחר ויכוח אינטרנטי נוסף בין שני ענקי הטכנולוגיה אשר עסק בנושא המדובר, איים מאסק כי הוא מוכן לקיים קרב איגרוף נגד צוקרברג. למרבה ההפתעה, צוקי נענה לדרישתו, ופרסם סטורי באינסטגרם בו כתב: "שלח לי מיקום".
-
07/08/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
לאחר פתיחה מגומגמת, הרילס כובשים את המשתמשים באינסטגרם
עבור אלו מכם שאינם חיו על כדור הארץ במהלך השנים האחרונות, רק נסביר: רילס הוא פיצ'ר באינסטגרם המאפשר למשתמשים לצלם ולשתף סרטונים קצרים באורך של עד 60 שניות. הפיצ'ר הושק בשנת 2020 כחלק מניסיונה של אינסטגרם להתחרות בטיקטוק שהפכה במהירות לאחת מן הפלטפורמות הפופולריות בתחום זה.
-
01/08/2023
-
7 דקות קריאה
-
-
כיצד נהפוך חשבון אינסטגרם פרטי לעסקי?
אינסטגרם היא אחת מן הרשתות החברתיות המתקדמות והמובילות בעולם, כשמבהלך שנת 2023 מספר משתמשיה הכללי צפוי לעמוד על כ-1.35 מיליארד, ומספר המשתמשים החודשיים הפעילים בה עומד כיום על 2 מיליארד. כיום אינסטגרם אינה משמשת כרשת חברתית בלבד, אלא מהווה קרקע נוחה ופוריה עבור בעלי עסקים רבים אשר מנצלים את כמות המשתמשים העצומה כדי לפרסם ולמכור את השירות/המוצר אותו הם מציעים.
עבור אותם בעלי עסקים, אינסטגרם מציעה אפשרות ליצור או להפוך את חשבונכם לחשבון עסקי, בעזרתו תוכלו לנטר ולעקוב אחר הפעילות בדף שלכם בצורה מדויקת ועדכנית. במאמר הקרוב נסקור את הפיצ'ר המדובר, ונציג כיצד תוכלו גם אתם להפוך את חשבונכם לחשבון עסקי מן המניין.
-
30/07/2023
-
4.5 דקות קריאה
-
-
הכירו את X - טוויטר משנה את השם והלוגו שלה
פחות משנה לאחר שרכש את טוויטר באחת מן העסקאות המתוקשרות אי פעם, הודיע אמש אילון מאסק על שינוי השם והלוגו המיתולוגי של הרשת החברתית, כ-17 שנים לאחר היווסדה.
-
24/07/2023
-
4 דקות קריאה
-