נטפליקס היא החברה המובילה והמצליחה בעולם הזרמת התכנים (סטרימינג), כשמספר מנוייה עומד על 223 מיליון בני אדם, מ-190 מדינות שונות. החברה מייצרת ומשווקת תכנים מקוריים במגוון ז’אנרים ושפות, ומשתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי למדוד את הצלחתם של תכניה השונים ועל מנת ליצור המלצות צפייה המותאמות אישית עבור כל משתמש.
אז איך בעצם נטפליקס מודדת את הצלחת התכנים שלה? עוד מיום היווסדה הגדירה החברה שיטת מדידה ברורה וסדורה, אותה היא מעדכנת מעת לעת בהתאם לצורך ולמגמות המתרחשות בשוק. לאחרונה, העניין עלה לכותרות פעם נוספת, כשנטפליקס עדכנה את השיטה בה עשתה שימוש מאוקטובר 21'. אז איך בדיוק עובדת השיטה החדשה? כל התשובות (ועוד) מחכות לכם בהמשך המאמר.