DIGITALK / חיפוש / שיווק

תוצאות חיפוש עבור: שיווק

תגיות +

  • Versa 4 - השעון החכם שנותן פייט ל-Appel Watch

    השעונים החכמים הפכו בעת האחרונה למוצר צריכה נדרש ובסיסי עבור כלל האוכלוסיה, ולא רק עבור ספורטאים מצטיינים. 
    במאמר הקרוב נסקור את יכולותיו של השעון Versa 4 מבית חברת Fitbit, אותו אתם פשוט חייבים להכיר טרם תרכשו שעון חכם.

    • תאריך 17/05/2023
    • זמן קריאה 4.5 דקות קריאה
  • מהרכישה המתוקשרת, למינוי מנכל"ית חדשה - על השינויים והתהפוכות שחווה טוויטר

    אילון מאסק צפוי לסיים בשבועות הקרובים את תפקידו כמנכ"ל חברת טוויטר, כשמונה חודשים בלבד מאז שמינה את עצמו לתפקיד זה. מה היו הגורמים לצלילה החדה במעמדו של מאסק כמנכ"ל, לאחר שהשלים את רכישת החברה באוקטובר האחרון, ומייד החל בפעולות נמרצות בקול תרועה רמה, וכעת עוזב את תפקידו, יש יאמרו, בקול ענות חלושה.

    • תאריך 14/05/2023
    • זמן קריאה 6 דקות קריאה
  • תבניות אפלות - כשר אבל מסריח

    בעלי עסקים ורשתות שיווק השקיעו ומשקיעים מאמצים שיווקיים רבים כדי להניע לקוחות לבצע פעולה שסופה רכישת מוצר/שירות. טרם התפתחותו של עולם הטכנולוגיה, התקשורת והמחשוב, התבססו בעלי העסקים על מגוון דרכים מסורתיות בעזרתן ניסו להשפיע על שיקול הדעת של הלקוח, כגון - חלוקת עלונים, פרסום בעיתונים, שלטי חוצות, רדיו וטלוויזיה, מכירות מבית לבית.

    כיום, בעזרת בשורת הקדמה והחדשנות שהביא האינטרנט לעולם, בעלי העסקים הוסיפו לארסנל השיווק המסורתי את זה הדיגיטלי, כאשר אחד מהאמצעים הדיגיטליים הן תבניות אפלות.

    • תאריך 09/05/2023
    • זמן קריאה 6.5 דקות קריאה
  • הנעה לפעולה - כך תעשו את זה נכון!

    המושג הנעה לפעולה (CTA - Call To Action) מתייחס לפעולה אשר ברצונו של המשווק לעודד את קהל משתמשיו ולקוחותיו לבצע, ולדרך בה הוא עושה כך. הנעה לפעולה' היא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בקמפיין השיווקי (אם לא החשוב שבהם), וישנן דרכים רבות בעזרתן תוכלו להניע את לקוחותיכם לפעולה, וכך לשפר את תוצאות קמפיין.
    במאמר הקרוב, נעסוק בהנעה לפעולה בכללותה, ונסקור כמה מן הדרכים בהן נוכל לעודד את קהל הלקוחות לפעולה אקטיבית.

    • תאריך 24/04/2023
    • זמן קריאה 6 דקות קריאה
  • שלוש חברות, לא תמיד מסתדרות: שלושת דגמי אוזניות אלחוטיות שאתם חייבים להכיר

    כשאני נוסע באוטבוס ומשתמש באוזניות החוטיות שלי, התגובות המתקבלות מן הציבור הרחב נשמעות לרוב כך:

    "אחי, אתה רציני שאתה עוד משתמש באוזניות חוטיות?"
    "מה יש לך? אנחנו ב-2023!"
    "למה אתה מנסה לשלם עם האפליקציה של יוחננוף?!" (אה, את זה בעצם אמר הפקח לפני שהוא נתן לי דו"ח).

    בכל אופן, לאחרונה החלטתי כי ההשמצות והגידופים חייבים להפסק, והתחלתי לחפש אחר דגם אוזניות אלחוטיות כדי שאוכל להדמות לאדם מן השורה.
    במידה והינכם חולקים תחושות דומות לשלי, ואתם מרגישים כי הגיע הזמן להתקדם ולרכוש אוזניות חדשות או לשדרג את הדגם הקיים ברשותכם, המשכו וקראו את המאמר במהלכו נסקור סוגים שונים של אוזניות אלחוטיות שחובה עליכם להכיר טרם השלמת הרכישה.

    • תאריך 30/03/2023
    • זמן קריאה 10 דקות קריאה
  • תוכניות השותפים הממולצות והמובילות בישראל

    מודל שיווק השותפים שינה את פני עולמות השיווק והשיתוף לבל היכר. ישנם עסקים ורשתות שיווק רבות המציעות לכל המעוניין בכך לפרסם את שירותיהם ומוצריהם.

    שוקלים להכנס לעולם שיווק השותפים? מעט מבולבלים ולא יודעים בדיוק מה לעשות ולאיזו תוכנית להצטרף? כל התשובות לכך- בהמשך המאמר.

    • תאריך 19/03/2023
    • זמן קריאה 8 דקות קריאה
  • ארבעת הפרמטרים המרכיבים קמפיין שיווקי מוצלח

    כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח ומניב, ישנם פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם עוד בטרם עלייתו לאוויר. במאמר הקרוב, נתמקד בארבעה עיקריים מתוכם.

    • תאריך 16/03/2023
    • זמן קריאה 7.5 דקות קריאה
  • על הקשר בין פסיכולוגיה ופיסטוק

    קיץ 2022 אופיין בעיקרו בחיפוש התמידי של אזרחי ישראל אחר קראנץ' פיסטוק.
    אז איך נסטלה גרמה לכולנו לרדוף באובססיביות אחר שלגון? ומה הקשר בין זה ופסיכולוגיה?

    • תאריך 14/02/2023
    • זמן קריאה 7 דקות קריאה
  • מה זה שיווק שותפים? ואיך עושים אותו נכון?

    בשנים האחרונות, עולם השיווק והפרסום השתנה לבל היכר. אם לפני עשרים שנים עסקים קטנים שיווקו עצמם בעזרת שלטי חוצות וכתבות בעיתון ואילו העסקים והתאגידים הגדולים השקיעו קצת יותר בפרסומות בטלוויזיה, כיום אפיק הפרסום העיקרי נמצא בכלל במקום אחר, האינטרנט. 

    האינטרנט מאפשר לכל בעל עסק בין אם גדול או קטן, לפרסם את עצמו בקלות וחוסך את הצורך לשלם ממון רב על כל מסע פרסום. תופעה נוספת שהרימה את ראשה בשל כך היא תופעת "המשפעינים" (אל תסתכלו עליי ככה, אתם הפכתם אותם לכאלה), מדובר באנשים או בעסקים עם קהילת עוקבים גדולה יחסית, שמבצעים שיתופי פעולה עם חברות מסחריות ומקבלים תשלום עבור פרסומן. התהליך המתואר הוא חלק קטן מתופעה הנקראת בעגה המקצועית "שיווק שותפים" (Affiliate marketing), אשר הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות.

    • תאריך 13/02/2023
    • זמן קריאה 8 דקות קריאה
  • UTM - כל מה שלא ידעתם

    אם אתם מגיעים מעולם השיווק הדיגיטלי, לבטח שמעתם לא פעם את המונח - "UTM". בתחום הדיגיטל ניתן להיחשף לעולם שלם של מונחים וכלים מוכרים שיכולים לסייע לקידום, אך כמה מאיתנו באמת מבצעים בהם שימוש?

    כאשר אנו מתכננים פעולות קידום ללקוח חדש, נדרש מאיתנו להגדיר - מיהו קהל היעד שלנו? ולאחר שהשלמנו משימה זו, אנו מכוונים את פעולות הפרסום והשיווק אל קהל יעד זה, על מנת להשיג לידים שאותם, בתקווה, נהפוך למכירות. האם בכך הסתיימה מלאכתנו? וודאי שלא. אופטימיזציה תמידית לקמפיינים היא חלק בלתי נפרד מאפקטיביות הפרסום, וכמו כן, גם תג UTM עליו נפרט בהמשך המאמר.

    • תאריך 11/12/2022
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה