DIGITALK / חיפוש / שיווק

תוצאות חיפוש עבור: שיווק

תגיות +

  • טיפול בהתנגדות - כיצד נתמודד עם ביקורות של לקוחות?

    בעולם השיווק הדיגיטלי אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא ההתמודדות עם ביקורות ותהיות של לקוחות פוטנציאליים. לא משנה כמה המוצר או השירות שלנו טובים, תמיד יהיו אנשים שישאלו, יבקשו הבהרה או יתנגדו להצעה שלנו. במידה ולא נדע כיצד לגשת ולענות לאותם מפקפקים, ההשפעה על בית העסק שלנו עשויה להיות בלתי הפיכה.

    • תאריך 26/06/2023
    • זמן קריאה 3 דקות קריאה
  • השילוב המושלם בין חוזק לאלגנטיות - הכירו את המחשב הנייד Asus Vivobook 15

    מציאת מחשב נייד המתאים עבורכם וכזה העונה על כלל דרישותיכם היא משימה לא פשוטה כלל. לעיתים, מגוון הדגמים הקיימים בשוק יוצרים בקרבנו בלבול ומקשים עלינו לקבל החלטה סופית לגבי המחשב הספציפי אותו אנו מעוניינים לרכוש.

    למזלכם, צוות DigiTalk כאן בדיוק בשביל לסייע לכם לפתור את הבעיה הזו! לפניכם סקירה מפורטת על אודות המחשב הנייד Vivobook 15 X1504ZA-NJ208 מבית חברת "Asus", אותו אתם פשוט חייבים להכיר טרם רכישת מחשב נייד!

    • תאריך 25/06/2023
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה
  • רפורמה צפייתית - על שינוי שיטת דירוג התכנים בנטפליקס

    נטפליקס היא החברה המובילה והמצליחה בעולם הזרמת התכנים (סטרימינג), כשמספר מנוייה עומד על 223 מיליון בני אדם, מ-190 מדינות שונות. החברה מייצרת ומשווקת תכנים מקוריים במגוון ז’אנרים ושפות, ומשתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי למדוד את הצלחתם של תכניה השונים ועל מנת ליצור המלצות צפייה המותאמות אישית עבור כל משתמש.

    אז איך בעצם נטפליקס מודדת את הצלחת התכנים שלה? עוד מיום היווסדה הגדירה החברה שיטת מדידה ברורה וסדורה, אותה היא מעדכנת מעת לעת בהתאם לצורך ולמגמות המתרחשות בשוק. לאחרונה, העניין עלה לכותרות פעם נוספת, כשנטפליקס עדכנה את השיטה בה עשתה שימוש מאוקטובר 21'. אז איך בדיוק עובדת השיטה החדשה? כל התשובות (ועוד) מחכות לכם בהמשך המאמר.

    • תאריך 25/06/2023
    • זמן קריאה 3 דקות קריאה
  • כיצד תצרו אמון וביטחון עם קהל לקוחותיכם?

    אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קמפיין שיווק דיגיטלי הוא בניית אמון וביטחון עם לקוחות פוטנציאליים. אמון וביטחון הם הבסיס ליצירת קשר ארוך טווח, לשיפור אחוז המרה, וליצירת מוניטין חיובי לבית העסק. בעידן שבו האינטרנט מאפשר גישה למידע רב ומגוון, חשוב לבדל את עצמנו מהמתחרים, על ידי המחשה ללקוח הפוטנציאלי, שאנחנו בית עסק אמין שניתן לבטוח בו.

    • תאריך 22/06/2023
    • זמן קריאה 2.5 דקות קריאה
  • מחפשים טלוויזיה קומפקטית? - הגעתם למקום הנכון!

    איתור טלוויזיה קומפקטית אשר תתאים באופן מושלם לחדר השינה שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה כלל. לרוב אנו נוטים להתלבט ול-"התפלפל" יתר על המידה במהלך הרכישה, בין אם בשל מחסור בידע טכנולוגי או בשל אי הכרת חנויות ואתרי מסחר אלקטרוניים עדיפים ומומלצים. 

    למזלכם, עשינו את העבודה המייגעת עבורכם וסקרנו שלושה דגמים שונים, אותם כדאי לכם להכיר טרם תחליטו איזו טלוויזיה לרכוש. 

    • תאריך 13/06/2023
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה
  • Versa 4 - השעון החכם שנותן פייט ל-Appel Watch

    השעונים החכמים הפכו בעת האחרונה למוצר צריכה נדרש ובסיסי עבור כלל האוכלוסיה, ולא רק עבור ספורטאים מצטיינים. 
    במאמר הקרוב נסקור את יכולותיו של השעון Versa 4 מבית חברת Fitbit, אותו אתם פשוט חייבים להכיר טרם תרכשו שעון חכם.

    • תאריך 17/05/2023
    • זמן קריאה 4.5 דקות קריאה
  • מהרכישה המתוקשרת, למינוי מנכל"ית חדשה - על השינויים והתהפוכות שחווה טוויטר

    אילון מאסק צפוי לסיים בשבועות הקרובים את תפקידו כמנכ"ל חברת טוויטר, כשמונה חודשים בלבד מאז שמינה את עצמו לתפקיד זה. מה היו הגורמים לצלילה החדה במעמדו של מאסק כמנכ"ל, לאחר שהשלים את רכישת החברה באוקטובר האחרון, ומייד החל בפעולות נמרצות בקול תרועה רמה, וכעת עוזב את תפקידו, יש יאמרו, בקול ענות חלושה.

    • תאריך 14/05/2023
    • זמן קריאה 6 דקות קריאה
  • תבניות אפלות - כשר אבל מסריח

    בעלי עסקים ורשתות שיווק השקיעו ומשקיעים מאמצים שיווקיים רבים כדי להניע לקוחות לבצע פעולה שסופה רכישת מוצר/שירות. טרם התפתחותו של עולם הטכנולוגיה, התקשורת והמחשוב, התבססו בעלי העסקים על מגוון דרכים מסורתיות בעזרתן ניסו להשפיע על שיקול הדעת של הלקוח, כגון - חלוקת עלונים, פרסום בעיתונים, שלטי חוצות, רדיו וטלוויזיה, מכירות מבית לבית.

    כיום, בעזרת בשורת הקדמה והחדשנות שהביא האינטרנט לעולם, בעלי העסקים הוסיפו לארסנל השיווק המסורתי את זה הדיגיטלי, כאשר אחד מהאמצעים הדיגיטליים הן תבניות אפלות.

    • תאריך 09/05/2023
    • זמן קריאה 6.5 דקות קריאה
  • הנעה לפעולה - כך תעשו את זה נכון!

    המושג הנעה לפעולה (CTA - Call To Action) מתייחס לפעולה אשר ברצונו של המשווק לעודד את קהל משתמשיו ולקוחותיו לבצע, ולדרך בה הוא עושה כך. הנעה לפעולה' היא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בקמפיין השיווקי (אם לא החשוב שבהם), וישנן דרכים רבות בעזרתן תוכלו להניע את לקוחותיכם לפעולה, וכך לשפר את תוצאות קמפיין.
    במאמר הקרוב, נעסוק בהנעה לפעולה בכללותה, ונסקור כמה מן הדרכים בהן נוכל לעודד את קהל הלקוחות לפעולה אקטיבית.

    • תאריך 24/04/2023
    • זמן קריאה 6 דקות קריאה
  • שלוש חברות, לא תמיד מסתדרות: שלושת דגמי אוזניות אלחוטיות שאתם חייבים להכיר

    כשאני נוסע באוטבוס ומשתמש באוזניות החוטיות שלי, התגובות המתקבלות מן הציבור הרחב נשמעות לרוב כך:

    "אחי, אתה רציני שאתה עוד משתמש באוזניות חוטיות?"
    "מה יש לך? אנחנו ב-2023!"
    "למה אתה מנסה לשלם עם האפליקציה של יוחננוף?!" (אה, את זה בעצם אמר הפקח לפני שהוא נתן לי דו"ח).

    בכל אופן, לאחרונה החלטתי כי ההשמצות והגידופים חייבים להפסק, והתחלתי לחפש אחר דגם אוזניות אלחוטיות כדי שאוכל להדמות לאדם מן השורה.
    במידה והינכם חולקים תחושות דומות לשלי, ואתם מרגישים כי הגיע הזמן להתקדם ולרכוש אוזניות חדשות או לשדרג את הדגם הקיים ברשותכם, המשכו וקראו את המאמר במהלכו נסקור סוגים שונים של אוזניות אלחוטיות שחובה עליכם להכיר טרם השלמת הרכישה.

    • תאריך 30/03/2023
    • זמן קריאה 10 דקות קריאה