בעודכם קוראים שורות אלו, רכב המשא החשמלי והחדשני אשר מפתחת טסלה (סייברטראק) אמור היה כבר לחרוש את הכבישים ברחבי העולם, אך השקתו אשר הייתה אמורה להתרחש במהלך 2021 נדחתה פעם אחר פעם, בעיקר בשל בעיות ייצור ואי עמידה בתקני הבטיחות.
כעת, באיחור של כמעט שלוש שנים סיימה טסלה את תהליך הפיתוח והייצור הסופי של הסייברטראק הראשון, ונראה כי הדרך סלולה לקראת הפצה המונית עוד בעתיד הקרוב.
מי שקרא את המאמר הקודם בנושא הסייברטראק וודאי יודע, כי מדובר בטנדר חשמלי ועתידני העשוי מפלדת אל-חלד העמידה מפני שריטות, ובעל יכולות מרשימות ביותר ביחס לכלי משא חשמלי כשטווח הנסיעה שלו עומד על כ-800 ק"מ לאחר טעינה מלאה, ביכולתו לגרור עצמים במשקל 6.3 טונות ולהאיץ מ-0 ל-100 ק"מש בתוך 2.9 שניות בלבד.

הסייבר טראק של טסלה, טנדר עם יכולות של רכב ספורט (קרדיט: אתר טסלה).
על אף הציפייה הגדולה סביב הטנדר החדש של טסלה, השקתו נדחתה לא פחות משלוש פעמים במהלך השנים האחרונות, ו-1.25 מיליון בני האדם אשר הביעו את רצונם לרכוש אותו מאבדים תקווה מיום ליום.
במהלך הימים האחרונים התקבלו סוף סוף חדשות חיוביות בנושא תהליך הפיתוח של רכב המשא החשמלי, כשטסלה פרסמה ציוץ בטוויטר בו הציגה את הסייברטראק הראשון אשר עבר את תהליך הייצור הסופי, כשמאות עובדי מפעל "Giga" בטקסס מקיפים אותו בפרצופים מחויכים.
סיום תהליך הפיתוח והייצור הראשוני מהווה צעד משמעותי ביותר לקראת הפצה המונית של הסייברטראק, אותה מאסק טען, כי ברצונו להתחיל עוד במהלך השנה הקרובה (לא היינו מתחייבים על זה). טסלה, אשר הייתה אחת מן החלוצות בתחום הרכבים החשמליים, עומדת כעת בפני אתגר גדול וניצבת בעמדת נחיתות אשר זרה לה, כשכיום שוק רכבי המשא החשמליים צפוף ביותר ומונה מגוון מותגים המחזיקים בוותק משמעותי על הכבישים כמו F-150 lightning של פורד ו-R1T של ריביאן.