רשתות חברתיות הן זירת הקרב המרכזית של מותגים ומשווקים, והנתונים הצפויים לשנת 2025 מצביעים על שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה הדיגיטלית. על פי הדוח החדש שפורסם ב-Marketing Dive, מגמות כמו צמיחה במספר המשתמשים, מעבר לתוכן ויזואלי מבוסס וידאו, והשפעת בינה מלאכותית על יצירת תוכן צפויות לשנות את כללי המשחק. במאמר זה ננתח את המספרים, נסקור את הפלטפורמות הצומחות ונציע תובנות שיסייעו למשווקים להיערך לעידן החדש של השיווק הדיגיטלי.
תוצאות חיפוש עבור: שיווק
-
-
כוחה בלשונה - כיצד ננסח מודעה כך שתניע את הלקוחות לפעולה?
הנעה לפעולה בקמפיין שיווקי נועדה כדי לדרבן את הלקוח לפעול ולרכוש את המוצר, תוך יצירת תחושה כי עליו לפעול במהירות כדי לא לפספס את ההזדמנות "הנדירה" אשר ניצבת לפניו. בעזרת ניסוח ויצירת הנעה לפעולה נכונה ומדויקת תוכלו לעודד מספר רב של אנשים לרכוש את המוצר/שירות אותו אתם מציעים, למרות שייתכן וזו כלל לא הייתה כוונתם הראשונית.
-
18/07/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
חשיבות הגדרת “מדוע” בקמפיין שיווקי
“מדוע” הוא פרמטר מרכזי בקמפיין שיווקי, אשר מזכיר ומציין בפני הלקוח את הסיבות שבגינן מתקיים הצורך ו/או הכדאיות עבורו לבחור במוצר או בשירות אותו אנחנו משווקים. הגדרת "מדוע" תסייע בנוסף לדייק באופן מושלם את המסר המרכזי של הקמפיין, ובכך יובטח, כי יוצג בפני הקהל הרלוונטי ביותר.
-
29/06/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
הופעתו של ברונו מארס בישראל - טריק שיווקי או הצלחה מסחררת?
ב-4 וב-7 לאוקטובר 2023, כוכב הפופ הנודע ברונו מארס יעלה על הבמה בפארק הירקון, ויופיע אל מול קהל משולהב המונה כ-124 אלף איש. ההופעות הללו יתרחשו כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של מארס, במהלכו יופיע במקומות שונים על פני הגלובוס ויבצע את מגוון להיטיו, ביניהם "Uptown Funk", "Just The Way You Are" ו-"Locked Out Of Heaven".
אבל מעבר למוזיקה המשחררת והמרעננת של מארס, יש עניין נוסף אשר שווה להתייחס אליו: השיווק. ההופעה של מארס בישראל היא דוגמא מושלמת לשימוש חכם באסטרטגיות שיווקיות, המנצלת את הרצון ואת הדחף של בני האדם לחוות חוויה ייחודית וחד פעמית, שספק אם תשוב.
-
27/06/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
טיפול בהתנגדות - כיצד נתמודד עם ביקורות של לקוחות?
בעולם השיווק הדיגיטלי אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא ההתמודדות עם ביקורות ותהיות של לקוחות פוטנציאליים. לא משנה כמה המוצר או השירות שלנו טובים, תמיד יהיו אנשים שישאלו, יבקשו הבהרה או יתנגדו להצעה שלנו. במידה ולא נדע כיצד לגשת ולענות לאותם מפקפקים, ההשפעה על בית העסק שלנו עשויה להיות בלתי הפיכה.
-
26/06/2023
-
3 דקות קריאה
-
-
כיצד תצרו אמון וביטחון עם קהל לקוחותיכם?
אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קמפיין שיווק דיגיטלי הוא בניית אמון וביטחון עם לקוחות פוטנציאליים. אמון וביטחון הם הבסיס ליצירת קשר ארוך טווח, לשיפור אחוז המרה, וליצירת מוניטין חיובי לבית העסק. בעידן שבו האינטרנט מאפשר גישה למידע רב ומגוון, חשוב לבדל את עצמנו מהמתחרים, על ידי המחשה ללקוח הפוטנציאלי, שאנחנו בית עסק אמין שניתן לבטוח בו.
-
22/06/2023
-
2.5 דקות קריאה
-
-
הנעה לפעולה - כך תעשו את זה נכון!
המושג הנעה לפעולה (CTA - Call To Action) מתייחס לפעולה אשר ברצונו של המשווק לעודד את קהל משתמשיו ולקוחותיו לבצע, ולדרך בה הוא עושה כך. הנעה לפעולה' היא אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בקמפיין השיווקי (אם לא החשוב שבהם), וישנן דרכים רבות בעזרתן תוכלו להניע את לקוחותיכם לפעולה, וכך לשפר את תוצאות קמפיין.
במאמר הקרוב, נעסוק בהנעה לפעולה בכללותה, ונסקור כמה מן הדרכים בהן נוכל לעודד את קהל הלקוחות לפעולה אקטיבית.-
24/04/2023
-
6 דקות קריאה
-
-
תוכניות השותפים הממולצות והמובילות בישראל
מודל שיווק השותפים שינה את פני עולמות השיווק והשיתוף לבל היכר. ישנם עסקים ורשתות שיווק רבות המציעות לכל המעוניין בכך לפרסם את שירותיהם ומוצריהם.
שוקלים להכנס לעולם שיווק השותפים? מעט מבולבלים ולא יודעים בדיוק מה לעשות ולאיזו תוכנית להצטרף? כל התשובות לכך- בהמשך המאמר.
-
19/03/2023
-
8 דקות קריאה
-
-
ארבעת הפרמטרים המרכיבים קמפיין שיווקי מוצלח
כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח ומניב, ישנם פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם עוד בטרם עלייתו לאוויר. במאמר הקרוב, נתמקד בארבעה עיקריים מתוכם.
-
16/03/2023
-
7.5 דקות קריאה
-
-
על הקשר בין פסיכולוגיה ופיסטוק
קיץ 2022 אופיין בעיקרו בחיפוש התמידי של אזרחי ישראל אחר קראנץ' פיסטוק.
אז איך נסטלה גרמה לכולנו לרדוף באובססיביות אחר שלגון? ומה הקשר בין זה ופסיכולוגיה?-
14/02/2023
-
7 דקות קריאה
-