כפי שהצגנו במאמר קודם בנושא, לינקדאין מחדשת את הפלטפורמה שלה תוך שילוב של משחקים חדשים. המאמץ האחרון של לינקדאין בזירת המשחקים מלמד על מהלך מחושב להגדרה מחדש של אינטראקציה של משתמשים בפלטפורמה. במאמר הנוכחי נציג שלושה משחקי פאזל שהוציאה לינקדאין: Pinpoint, Queens ו-Crossclimb
Pinpoint: לפעול תחת לחץ זמן
Pinpoint הוא לא משחק אסוציאציות מילים כמו שהכרתם; זה אתגר מוחי שנועד לבחון את היכולת שלך לחשוב מחוץ לקופסה. לשחקנים מוצגים סט של חמש מילים, ועליהם להבחין בחוט המקשר שמחבר אותם. אבל, שימו לב, יש מורכבות: המילים מתגלות לפניכם במקביל לתקתוק של טיימר, מה שמוסיף אלמנט של לחץ להליך. האם תוכלו להצביע על הקטגוריה בכמה שפחות מילים? זהו מרוץ נגד הזמן והמחשבה, שיכול לספק זמן רב של הנאה.

קרדיט: לינקדאין
Queens: סודוקו מקבל מהפך מלכותי
אם אתה חובב סודוקו אבל חושק בטוויסט מרענן, קווינס הוא המשחק שיכול לעניין אותך. במשחק נפרדים לשלום ממספרים ומקבלים במקומם ״בני מלוכה״ ויוצאים לאתגר מלכותי. המשימה - לבצע מיקום אסטרטגי של מלכה/ות על גבי רשת, תוך שמוודאים, כי אין שני מלכים החולקים את אותה שורה, עמודה או אלכסון. זהו מבחן של חשיבה מרחבית ותכנון אסטרטגי, המציע אתגר מלכותי לחובבי פאזלים מכל הסוגים.

קרדיט: לינקדאין
Crossclimb: טריוויה פוגשת אקרובטיקה לשונית
Crossclimb הוא שילוב של טריוויה ויכולת לשונית, ומציע לשחקנים שילוב ייחודי של התעמלות מנטלית. מתחילים עם רמז, שחקנים עולים בסולם של מילים, כל אות שונה מהקודמת. אבל הנה הטוויסט: סידור המילים בסדר הנכון חושף את הרמז לפתיחת הערכים בסולם, מה שמוביל לניצחון. זהו מבחן של שנינות, משחקי מילים וחשיבה לרוחב, המבטיח תהליך דרך מבוך השפה.

קרדיט: לינקדאין
שינוי אסטרטגי: מנטוורקינג למעורבות
ההחלטה של לינקדאין לשלב גיימינג בפלטפורמה שלה היא לא רק בידור, זהו שינוי אסטרטגי לעבר מעורבות משתמשים עמוקה יותר. על ידי הצעת משחקי פאזל מגוונים אלה, LinkedIn שואפת להפוך את חווית הרשת למסע רב-גוני של גילוי ואינטראקציה. בין אם אתם מעוניינים לאתגר את עצמכם לפעולה תחת לחץ זמן עם Pinpoint, מתכננים אסטרטגיה כמו רב אומן בשחמט בקווינס, או פותרים תעלומות לשוניות ב-Crossclimb, ארסנל המשחקים של LinkedIn מבטיח משהו חדש ומסקרן שיתכן ויגרום למשתמשים להישאר זמן רב יותר בפלטפורמה.
מבט קדימה: העתיד של משחקי לינקדאין
בעוד לינקדאין ממשיכה לשכלל ולהרחיב את היצע המשחקים שלה, הפוטנציאל לחדשנות ומונטיזציה בולט. עם קהל שבוי של אנשי מקצוע להוטים הן לפיתוח מקצועי והן לפנאי, לינקדאין מוכנה לנצל את שוק המשחקים המתפתח. בין אם באמצעות תכונות פרימיום, אינטגרציות של מודעות או תוכן בלעדי, העתיד של משחקי LinkedIn מסקרן וגדוש באפשרויות.
הגיחה של לינקדאין לגיימינג אינה רק חידוש; זוהי התפתחות אסטרטגית שמטרתה להגדיר מחדש את מעורבות המשתמשים בפלטפורמה. אז, בפעם הבאה שאתם מתחברים אל LinkedIn, נסו את המשחקים החדשים ותראו אם הם מספקים עבורכם את הסחורה.
גילו נאות: באיתור התוכן לכתיבת המאמר בוצע שימוש בכלי הבינה המלאכותית ChatGPT