טיקטוק השיקה במהלך הימים האחרונים כלים ומשאבים חדשים אשר נועדו לסייע למשתמשים לזהות ולהבחין בתוכן הנוצר באמצעות בינה מלאכותית.
טיקטוק השיקה במהלך הימים האחרונים כלים ומשאבים חדשים אשר נועדו לסייע למשתמשים לזהות ולהבחין בתוכן הנוצר באמצעות בינה מלאכותית.
עבור אלו מכם שאינם חיו על כדור הארץ במהלך השנים האחרונות, רק נסביר: רילס הוא פיצ'ר באינסטגרם המאפשר למשתמשים לצלם ולשתף סרטונים קצרים באורך של עד 60 שניות. הפיצ'ר הושק בשנת 2020 כחלק מניסיונה של אינסטגרם להתחרות בטיקטוק שהפכה במהירות לאחת מן הפלטפורמות הפופולריות בתחום זה.
עד כה, טיקטוק הייתה רשת חברתית ששמה במוקד את סרטוני הוידיאו הקצרים בלבד, אך בעדכון האחרון שלה התווסף חידוש מרענן, המאפשר לשתף מסרים בעלי טקסט בלבד. מדוע טיקטוק החליטה להצטרף אל ברנז'ת פלטפורמות הטקסט? וכיצד משתמשים בעדכון החדש?