חברת Meta ממשיכה להרחיב את שליטתה בעולם הפרסום הדיגיטלי והשיקה לאחרונה פיילוט ראשון למודעות בפלטפורמת Threads – הרשת החברתית שהושקה ב-2023 כדי להתחרות בטוויטר (כיום X). מהלך זה מגיע על רקע המאמצים של Meta להפוך את Threads למנוע הכנסות נוסף, לצד פלטפורמות הפרסום המובילות שלה – פייסבוק ואינסטגרם.
במאמר זה נסקור את הפיילוט החדש, נבין כיצד המודעות ישתלבו ב-Threads, ונבחן כיצד מהלך זה ישפיע על אסטרטגיות השיווק של מותגים ומפרסמים.
תוצאות חיפוש עבור: חיפוש כללי
-
פרסום ב-Threads: Meta משיקה פיילוט למודעות ברשת החברתית החדשה
-
20/02/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-
-
Threads חוגגת שנה עם 175 מיליון משתמשים פעילים חודשיים
Threads של מטא מתקרבת להשלים שנה להיווסדה. במועד זה, פלטפורמת המדיה החברתית הגיעה לאבן דרך מרשימה - למעלה מ-175 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. הכרזה זו, של מארק צוקרברג, מדגישה את הצמיחה המהירה והפופולריות של Threads, שהושקה ב-3 ביולי 2023. Threads הופיעה כחלופה משכנעת ל-X (לשעבר טוויטר), בתקופה שבה משתמשים חיפשו חוויות חדשות במדיה החברתית בעקבות השינויים השנויים במחלוקת שביצע אילון מאסק ב-X.
-
11/07/2024
-
4 דקות קריאה
-