DIGITALK / חיפוש / אינסטגרם

תוצאות חיפוש עבור: אינסטגרם

  • UTM - כל מה שלא ידעתם

    אם אתם מגיעים מעולם השיווק הדיגיטלי, לבטח שמעתם לא פעם את המונח - "UTM". בתחום הדיגיטל ניתן להיחשף לעולם שלם של מונחים וכלים מוכרים שיכולים לסייע לקידום, אך כמה מאיתנו באמת מבצעים בהם שימוש?

    כאשר אנו מתכננים פעולות קידום ללקוח חדש, נדרש מאיתנו להגדיר - מיהו קהל היעד שלנו? ולאחר שהשלמנו משימה זו, אנו מכוונים את פעולות הפרסום והשיווק אל קהל יעד זה, על מנת להשיג לידים שאותם, בתקווה, נהפוך למכירות. האם בכך הסתיימה מלאכתנו? וודאי שלא. אופטימיזציה תמידית לקמפיינים היא חלק בלתי נפרד מאפקטיביות הפרסום, וכמו כן, גם תג UTM עליו נפרט בהמשך המאמר.

    • תאריך 11/12/2022
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה
  • על בינה מלאכותית, סטורי ומה שביניהם

    בחודשים האחרונים מי מבינינו שמשתמש באינסטגרם צופה (נכון לומר - נאלץ לצפות) בעלייה חדה בכמות של פרסומי סטורי ספציפיים. לא, אני לא מדבר על הסרטונים של הקאוצ'רים שבדיוק סיימו משמרת בבורגראנץ' והתפנו ללמד אותנו איך להרוויח מיליונים.

    אני מדבר על תמונות, ודיוקנים עצמיים שנוצרו על ידי יישומי בינה מלאכותית (AI - Artificial Intalagence), כדוגמת - Dall-E ו Mindjourney, והפכו לנחלת הכלל. יישומי בינה מלאכותית אלה מהווים את הדבר הבא ששוטף את כל הרשתות החברתיות, וללא ספק מובילים למהפכה בתחום, והופכים את הבינה המלאכותית לנגישה וידידותית גם לאלו שלא הכירו אותה או חששו מהשימוש בה.

     

    • תאריך 11/12/2022
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה