כולנו מכירים וזוכרים את אותן תקופות יפות כשהיינו חוזרים מהבית ספר, נכנסים לחדר, פותחים את היוטיוב, ומשמיעים שירים של LMFAO ו-Flo Rida בפול ווליום. אממה, לא חלפו יותר מ-10 דקות וכבר נאלצנו לצפות בחמש פרסומות שונות על טיפול טבעי לפטרת הציפורניים, אשר פגעו אנושות בחווית המשתמש.
הסיטואציה המתוארת אולי נשמעת מעט מגוחכת, אך היא הובילה במידה רבה להקמתם של שירותי הסטרימינג המוזיקליים המוכרים לנו כיום, וביניהם ספוטיפיי, אשר נחשב לספק המוביל והדומיננטי ביותר, ולכזה ששינה באופן חסר תקדים את דרך פעילותה וייעודה של יוטיוב.