נטפליקס משנה את כללי המשחק: פרסום מותאם אישית בעידן הבינה המלאכותית

favorite favorite שמור במועדפים

בכנס ה-Upfronts האחרון, נטפליקס חשפה שורת חידושים טכנולוגיים שמציבים אותה בחזית הפרסום הדיגיטלי: שילוב בינה מלאכותית גנרטיבית, אסטרטגיית "חדר נקי" לשמירה על פרטיות המשתמשים, ופורמטים אינטראקטיביים שמבטיחים חוויית צפייה מותאמת אישית. נטפליקס, שהצטרפה לעולם הפרסום רק לאחרונה, מציגה מהלך שאפתני שמטרתו להפוך את הפלטפורמה למובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי. באמצעות כלים חדשניים כמו בינה מלאכותית גנרטיבית, שיתופי פעולה עם חברות נתונים מובילות, ופורמטים אינטראקטיביים, נטפליקס מציעה למפרסמים אפשרויות פרסום מותאמות אישית ברמה שלא נראתה בעבר.

מערכת דיגיטוק

  • תאריך 20/05/2025
  • זמן קריאה 4 דקות דקות קריאה

הבסיס הטכנולוגי: שיתופי פעולה ואסטרטגיית "חדר נקי"

נטפליקס הודיעה על שיתופי פעולה עם חברות נתונים מובילות כמו Experian ו-Acxiom, במטרה להעשיר את מאגרי המידע שלה ולהציע למפרסמים יכולות טרגטינג מתקדמות. בנוסף, החברה מפתחת אסטרטגיית "חדר נקי" (Clean Room) שתאפשר למפרסמים לנתח נתונים בצורה מאובטחת, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים.

 
בינה מלאכותית גנרטיבית: פרסום מותאם תוכן
אחת ההכרזות הבולטות הייתה השימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית ליצירת פרסומות המותאמות לתוכן שהמשתמש צופה בו. לדוגמה, פרסומת יכולה לכלול אלמנטים חזותיים מהסדרה "משחק הדיונון" כאשר המשתמש צופה בה, מה שמגביר את הרלוונטיות והמעורבות.

 
פורמטים אינטראקטיביים: מעורבות מוגברת
נטפליקס מפתחת פורמטים פרסומיים אינטראקטיביים, כולל פרסומות באמצע הצפייה (Mid-roll) ופרסומות בעת עצירת הצפייה (Pause Ads), שיכללו שכבות מידע נוספות, קריאות לפעולה וכפתורים לסריקת קוד QR לרכישה או מידע נוסף. פורמטים אלו צפויים להיות זמינים בהמשך השנה. Marketing Dive

 
התמקדות בקהל היעד: נתונים וטרגטינג מתקדם
באמצעות ניתוח נתונים מתקדם, נטפליקס מאפשרת למפרסמים לטרגט משתמשים לפי יותר מ-100 תחומי עניין ב-17 קטגוריות שונות, כולל שלבי חיים. בנוסף, מפרסמים יכולים להביא את הנתונים שלהם (BYOD) ולשלבם עם נתוני נטפליקס לקבלת תובנות מדויקות יותר. Marketing Dive

 
התרחבות גלובלית: פרסום ב-12 מדינות
נטפליקס מרחיבה את פעילות הפרסום שלה ל-12 מדינות, כולל בריטניה, דרום קוריאה, גרמניה וצרפת. החברה מדווחת על יותר מ-94 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בתוכניות הנתמכות בפרסומות, פי שניים מהשנה הקודמת.

 
 נטפליקס מציגה חזון חדש לעתיד הפרסום הדיגיטלי, המשלב טכנולוגיות מתקדמות עם חוויית משתמש מותאמת אישית. המהלכים האחרונים מציבים את החברה בעמדה מובילה בתחום, ומציעים למפרסמים כלים חדשניים להגיע לקהלים בצורה מדויקת ואפקטיבית יותר.

גילוי נאות: באיתור התוכן לכתיבת המאמר בוצע שימוש בכלי הבינה המלאכותית ChatGPT
 

*אם יש לכם הערה, טענה או מענה לגבי המאמר שקראתם כעת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר

אולי יעניין אתכם גם

  • על בינה מלאכותית, סטורי ומה שביניהם

    בחודשים האחרונים מי מבינינו שמשתמש באינסטגרם צופה (נכון לומר - נאלץ לצפות) בעלייה חדה בכמות של פרסומי סטורי ספציפיים. לא, אני לא מדבר על הסרטונים של הקאוצ'רים שבדיוק סיימו משמרת בבורגראנץ' והתפנו ללמד אותנו איך להרוויח מיליונים.

    אני מדבר על תמונות, ודיוקנים עצמיים שנוצרו על ידי יישומי בינה מלאכותית (AI - Artificial Intalagence), כדוגמת - Dall-E ו Mindjourney, והפכו לנחלת הכלל. יישומי בינה מלאכותית אלה מהווים את הדבר הבא ששוטף את כל הרשתות החברתיות, וללא ספק מובילים למהפכה בתחום, והופכים את הבינה המלאכותית לנגישה וידידותית גם לאלו שלא הכירו אותה או חששו מהשימוש בה.

     

    • תאריך 11/12/2022
    • זמן קריאה 5 דקות קריאה
  • צ'אטבוט הבינה המלאכותית של גוגל (Bard) זמין לשימוש בעברית!

    השקת דפדפן הבינה המלאכותית החדש של מיקרוסופט (The New Bing) בסוף חודש פברואר האחרון תפסה את גוגל עם המכנסיים למטה, והציבה אותה בעמדת נחיתות אשר הייתה כמעט זרה לה.

    בשל הפיגור המשמעותי בו ניצבה גוגל החלה לזרז את תהליך הפיתוח של Bard, צ'אטבוט הבינה המלאכותית המתחרה שלה, ומהירה להשיק את גרסת הבטא שלו בסוף חודש אפריל האחרון על אף הכשלים המהותיים אשר היו קיימים בו ויכולותיו הלא מרשימות בלשון המעטה בהשוואה לשאר המתחרים בשוק. 
    כעת, כחודשיים וחצי לאחר השקתו הראשונית הפך השירות לזמין גם בשפה העברית, ואנו בחנו אותו עבורכם ושרדנו כדי לספר.

    • תאריך 16/07/2023
    • זמן קריאה 3.5 דקות קריאה