“מדוע” הוא פרמטר מרכזי בקמפיין שיווקי, אשר מזכיר ומציין בפני הלקוח את הסיבות שבגינן מתקיים הצורך ו/או הכדאיות עבורו לבחור במוצר או בשירות אותו אנחנו משווקים. הגדרת "מדוע" תסייע בנוסף לדייק באופן מושלם את המסר המרכזי של הקמפיין, ובכך יובטח, כי יוצג בפני הקהל הרלוונטי ביותר.
תוצאות חיפוש עבור: חיפוש כללי
-
-
ארבעת הפרמטרים המרכיבים קמפיין שיווקי מוצלח
כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח ומניב, ישנם פרמטרים רבים שיש להתחשב בהם עוד בטרם עלייתו לאוויר. במאמר הקרוב, נתמקד בארבעה עיקריים מתוכם.
-
16/03/2023
-
7.5 דקות קריאה
-