קוקה-קולה ממשיכה להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלה ולהתאים את עצמה לטרנדים העולמיים עם השקת Simply Pop, המשקה הפרה-ביוטי החדש שלה תחת מותג Simply. במהלך מחושב ואסטרטגי, החברה נכנסת לשוק המשקאות הפונקציונליים הצומח, המשלב בריאות עם הנאה. מהלך זה משקף אסטרטגיה שיווקית מדויקת: מיתוג חכם, יצירת ביקוש דרך משפיענים, שימוש בשיווק מבוסס קהילה, וחיבור לערכים כמו קיימות ובריאות. כיצד קוקה-קולה מתכננת להפוך את Simply Pop למוביל שוק, ואיך מותגים אחרים יכולים ללמוד מהאסטרטגיה שלה? נפרק את זה לפרטים.