מותגים בעלי קהל נאמן במיוחד, הידועים כ"מותגי קאלט" (Cult Brands), משיגים הצלחה בזכות חיבור רגשי עמוק עם לקוחותיהם. קרוקס (Crocs) וחברת התעופה סאות'ווסט (Southwest Airlines) הם דוגמאות בולטות למותגים שפיתחו קהילות מסורות, תוך שימוש חכם באסטרטגיות שיווק מבוססות משפיענים, חוויות קהילתיות ותוכן יצירתי.
המאמר יבחן את הגורמים שהופכים מותג למותג קאלט, כיצד קרוקס וסאות'ווסט משתמשים במשפיענים ובשיווק קהילתי כדי לשמר ולגדל את הקהילה שלהם, ואילו שיעורים משווקים יכולים ללמוד מהם.
תוצאות חיפוש עבור: חיפוש כללי
-
מותגי קאלט ושיווק משפיענים: כיצד קרוקס וסאות’ווסט מגדירים מחדש את נאמנות הלקוחות?
-
24/03/2025
-
4 דקות דקות קריאה
-