DIGITALK / חיפוש / משפיענים

תוצאות חיפוש עבור: משפיענים

  • מותגי קאלט ושיווק משפיענים: כיצד קרוקס וסאות’ווסט מגדירים מחדש את נאמנות הלקוחות?

    מותגים בעלי קהל נאמן במיוחד, הידועים כ"מותגי קאלט" (Cult Brands), משיגים הצלחה בזכות חיבור רגשי עמוק עם לקוחותיהם. קרוקס (Crocs) וחברת התעופה סאות'ווסט (Southwest Airlines) הם דוגמאות בולטות למותגים שפיתחו קהילות מסורות, תוך שימוש חכם באסטרטגיות שיווק מבוססות משפיענים, חוויות קהילתיות ותוכן יצירתי.
    המאמר יבחן את הגורמים שהופכים מותג למותג קאלט, כיצד קרוקס וסאות'ווסט משתמשים במשפיענים ובשיווק קהילתי כדי לשמר ולגדל את הקהילה שלהם, ואילו שיעורים משווקים יכולים ללמוד מהם.

    • תאריך 24/03/2025
    • זמן קריאה 4 דקות דקות קריאה
  • עולם המשפיענים עובר דיגיטציה: עלייתם של המשפיענים הווירטואליים

    העידן הדיגיטלי משנה את פני השיווק, וכעת המותגים מאמצים משפיענים וירטואליים – דמויות דיגיטליות שנראות, מתנהגות ומתקשרות כמו בני אדם, אך נוצרו באמצעות בינה מלאכותית וטכנולוגיות גרפיקה מתקדמות. מגמה זו מתרחבת במהירות, עם מותגים מובילים כמו Prada, Samsung ו-Coca-Cola, שכבר שילבו משפיענים וירטואליים בקמפיינים שלהם.
    במאמר זה נבחן את הסיבות לעלייתם של המשפיענים הווירטואליים, נסביר כיצד הם עובדים, נדון ביתרונות והאתגרים שלהם, וננתח כיצד המגמה תשפיע על עתיד השיווק הדיגיטלי.

    • תאריך 20/02/2025
    • זמן קריאה 4 דקות דקות קריאה