“מדוע” הוא פרמטר מרכזי בקמפיין שיווקי, אשר מזכיר ומציין בפני הלקוח את הסיבות שבגינן מתקיים הצורך ו/או הכדאיות עבורו לבחור במוצר או בשירות אותו אנחנו משווקים. הגדרת "מדוע" תסייע בנוסף לדייק באופן מושלם את המסר המרכזי של הקמפיין, ובכך יובטח, כי יוצג בפני הקהל הרלוונטי ביותר.
תוצאות חיפוש עבור: שיווק
-
-
גל פיטורים בווייז - צעד נוסף בדרך לאיחוד עם גוגל מפות
בשנת 2013 השלימה גוגל את רכישתה של Waze, בעסקה שערכה עמד על כמיליארד דולרים. מאז, אפליקציית הניווט הישראלית המשיכה לפעול כאפליקציה עצמאית תחת חסותה של גוגל, אך במהלך חודש דצמבר 2022 הודיעה השנייה, כי בכוונתה לשלב את המערכת עם גוגל מפס, אפליקציית הניווט המוכרת והאהובה של ענקית הטכנולוגיה. בעקבות השילוב הצפוי, גוגל כבר החלה בתהליך פיטורים של חלק מן עובדי Waze.
-
29/06/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
Google Pixel 6 - לא מה שחשבתם!
גוגל היא החברה המובילה בעולם בתחום האינטרנט, התוכנה והמוצרים הדיגיטליים. בשנת 2016, גוגל השיקה את המותג Google Pixel, העוסק בייצור ושיווק טלפונים חכמים, מחשבי לוח, משקפי מציאות מדומה ועוד.
באוקטובר 2021, גוגל השיקה את הדגם הזכור ביותר בסדרת הפיקסל - גוגל פיקסל 6. מדובר בטלפון חכם מתקדם המשלב בתוכו שלל יכולות ייחודיות, ונחשב לסדרת הפיקסל המוצלחת והרווחית ביותר אי פעם.
-
28/06/2023
-
4.5 דקות קריאה
-
-
הופעתו של ברונו מארס בישראל - טריק שיווקי או הצלחה מסחררת?
ב-4 וב-7 לאוקטובר 2023, כוכב הפופ הנודע ברונו מארס יעלה על הבמה בפארק הירקון, ויופיע אל מול קהל משולהב המונה כ-124 אלף איש. ההופעות הללו יתרחשו כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של מארס, במהלכו יופיע במקומות שונים על פני הגלובוס ויבצע את מגוון להיטיו, ביניהם "Uptown Funk", "Just The Way You Are" ו-"Locked Out Of Heaven".
אבל מעבר למוזיקה המשחררת והמרעננת של מארס, יש עניין נוסף אשר שווה להתייחס אליו: השיווק. ההופעה של מארס בישראל היא דוגמא מושלמת לשימוש חכם באסטרטגיות שיווקיות, המנצלת את הרצון ואת הדחף של בני האדם לחוות חוויה ייחודית וחד פעמית, שספק אם תשוב.
-
27/06/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
Fight Club, גרסת המיליארדרים - על קרב ההיאבקות בין אילון מאסק למארק צוקרברג
אילון מאסק ומארק צוקרברג הם שני יזמי על שפשוט לא סובלים אחד את השני. השניים מתחרים בתחומי הטכנולוגיה, החלל והמדע, ולא חוסכים בביקורות ובהשמצות אחד כנגד השני. האירוע שיצר את הדם הרע בין השניים התרחש בשנת 2016, כשפייסבוק שכרה את שירותיה של חברת SpaceX של מאסק, כדי שזו תסייע לה לבצע שיגור לווין לחלל.
אלא שבעת בדיקה שגרתית התרחש פיצוץ, שהשמיד את אותו לווין של פייסבוק. מאז אותו אירוע מצער השניים מרבים להתנגח אחד בשני באופן פומבי, בנוגע לנושאים שונים ומגוונים.
-
26/06/2023
-
3.5 דקות קריאה
-
-
טיפול בהתנגדות - כיצד נתמודד עם ביקורות של לקוחות?
בעולם השיווק הדיגיטלי אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא ההתמודדות עם ביקורות ותהיות של לקוחות פוטנציאליים. לא משנה כמה המוצר או השירות שלנו טובים, תמיד יהיו אנשים שישאלו, יבקשו הבהרה או יתנגדו להצעה שלנו. במידה ולא נדע כיצד לגשת ולענות לאותם מפקפקים, ההשפעה על בית העסק שלנו עשויה להיות בלתי הפיכה.
-
26/06/2023
-
3 דקות קריאה
-
-
השילוב המושלם בין חוזק לאלגנטיות - הכירו את המחשב הנייד Asus Vivobook 15
מציאת מחשב נייד המתאים עבורכם וכזה העונה על כלל דרישותיכם היא משימה לא פשוטה כלל. לעיתים, מגוון הדגמים הקיימים בשוק יוצרים בקרבנו בלבול ומקשים עלינו לקבל החלטה סופית לגבי המחשב הספציפי אותו אנו מעוניינים לרכוש.
למזלכם, צוות DigiTalk כאן בדיוק בשביל לסייע לכם לפתור את הבעיה הזו! לפניכם סקירה מפורטת על אודות המחשב הנייד Vivobook 15 X1504ZA-NJ208 מבית חברת "Asus", אותו אתם פשוט חייבים להכיר טרם רכישת מחשב נייד!
-
25/06/2023
-
5 דקות קריאה
-
-
רפורמה צפייתית - על שינוי שיטת דירוג התכנים בנטפליקס
נטפליקס היא החברה המובילה והמצליחה בעולם הזרמת התכנים (סטרימינג), כשמספר מנוייה עומד על 223 מיליון בני אדם, מ-190 מדינות שונות. החברה מייצרת ומשווקת תכנים מקוריים במגוון ז’אנרים ושפות, ומשתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי למדוד את הצלחתם של תכניה השונים ועל מנת ליצור המלצות צפייה המותאמות אישית עבור כל משתמש.
אז איך בעצם נטפליקס מודדת את הצלחת התכנים שלה? עוד מיום היווסדה הגדירה החברה שיטת מדידה ברורה וסדורה, אותה היא מעדכנת מעת לעת בהתאם לצורך ולמגמות המתרחשות בשוק. לאחרונה, העניין עלה לכותרות פעם נוספת, כשנטפליקס עדכנה את השיטה בה עשתה שימוש מאוקטובר 21'. אז איך בדיוק עובדת השיטה החדשה? כל התשובות (ועוד) מחכות לכם בהמשך המאמר.
-
25/06/2023
-
3 דקות קריאה
-
-
כיצד תצרו אמון וביטחון עם קהל לקוחותיכם?
אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת קמפיין שיווק דיגיטלי הוא בניית אמון וביטחון עם לקוחות פוטנציאליים. אמון וביטחון הם הבסיס ליצירת קשר ארוך טווח, לשיפור אחוז המרה, וליצירת מוניטין חיובי לבית העסק. בעידן שבו האינטרנט מאפשר גישה למידע רב ומגוון, חשוב לבדל את עצמנו מהמתחרים, על ידי המחשה ללקוח הפוטנציאלי, שאנחנו בית עסק אמין שניתן לבטוח בו.
-
22/06/2023
-
2.5 דקות קריאה
-
-
מחפשים טלוויזיה קומפקטית? - הגעתם למקום הנכון!
איתור טלוויזיה קומפקטית אשר תתאים באופן מושלם לחדר השינה שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה כלל. לרוב אנו נוטים להתלבט ול-"התפלפל" יתר על המידה במהלך הרכישה, בין אם בשל מחסור בידע טכנולוגי או בשל אי הכרת חנויות ואתרי מסחר אלקטרוניים עדיפים ומומלצים.
למזלכם, עשינו את העבודה המייגעת עבורכם וסקרנו שלושה דגמים שונים, אותם כדאי לכם להכיר טרם תחליטו איזו טלוויזיה לרכוש.
-
13/06/2023
-
5 דקות קריאה
-